• با ما تماس بگیرید
  • ۰۲۱-۸۸۳۱۸۷۲۳-۷ , ۰۲۱-۹۱۰۰۶۲۶۶
  • support@nanopars.com

راهنمای قبل از خرید میزبانی وب

لطفا قبل از خرید هر نوع پکیج میزبانی وب این صفحه را به طور دقیق مطالعه نمایید. میزبانی وب نانو پارس در چهار نوع سرور متفاوت ارائه میشود که شما میتوانید بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. بر روی سرور ها سیستم عامل ویندوز یا لینوکس نصب شده است و به توجه به سخت افزار سرور ها و به دو بسته استاندارد و حرفه ای تقصیم می شوند.
سخت افزار مورد استفاده

در تمامی سرور ها از سخت افزار های به روز و مدرن استفاده است. برای مشاهده مشخصات سخت افزاری هر نوع سرور به صفحه مربوط به آن میزبانی مراجعه نمایید.


پهنای باند و کارت شبکه

تمامی سرور ها مجهز به کارت شبکه ۱ گیگابایت بوده و به این معنی است که هر سرور با سرعت ۱ گیگابایت بر ثانیه به شبکه جهانی اینترنت متصل است.


فایروال سخت افزاری

تمام سرور ها مجهز به فایروال سخت افزاری سسیکو می باشند. به این صورت که هر سرور دارای یک فایروال سخت افزاری مجزا بوده و هیچ فایروالی به طور مشترک بین چند سرور استفاده نشده است.


تهیه نسخه پشتیبان به صورت روزانه

از تمام سایت ها به صورت روزانه - هفتگی - ماهیانه نسخه پشتبان تهیه شده و در صورت بروز هر گونه مشکل نسخه پشتیبان در دسترس است. لازم به ذکر است نسخه پشتیبان روزانه به مدت یک روز . نسخه پشتیبان هفتگی به مدت یک هفته و نسخه پشتیبان ماهیانه به مدت یک ماه نگهداری میشود. از هر اکانت به طور جداگانه نسخه پشتیبان تهیه شده و در صورت درخواست شما نسخه پشتیبان هفتگی یا روزانه یا ماهیانه اکانت شما قالب بازگردانی است. همچنین لازم به ذکر است نسخه پشتیبان هر سرور در یکی از سرور های پشتیبان نانوپارس نگهداری می شوند تا در هنگام آسیب های فیزیکی مانند سوختن هارد سرور اصلی نسخه پشتیبان بدون آسیب باقی بماند.


نرم افزار های امنیتی

در تمامی سرور ها از به روز ترین نسخه های نرم افزار های امنیتی استفاده شده است. تمام این نرم افزار ها دارای لایسنس اختصاصی بوده به طور مرتب به روز می شوند.


هارد ریت سخت افزاری

تمامی سرورهای که برای میزبانی وب استاندارد یا حرفه ای استفاده می شوند دارای هارد ریت یک سخت افزاری می باشند.


حداقل تعداد وب سایت در هر سرور

بر اساس سیاست های مشتری مداری نانوپارس تلاش بر این است که برو روی سرورها کمترین تعداد ممکن وب سایت قرار داشته باشد و هر سرور بعد از تکمیل ظرفیت پیشبینی شده با همان تعداد سایت بسته شده و وب سایت های جدید بر روی سرور دیگری میزبانی می شوند. حداکثر تعداد وب سایت بر روی سرور های استاندارد ویندوز و لینوکس ۲۵۰ وب سایت بوده و حداکثر تعداد وب سایت بر روی سرور های حرفه ای ویندوز و لینوکس بین ۱۰ الی ۱۵ وب سایت می باشند. همچنین اگر وب سایتی بیش از اندازه از منابع سرور استفاده نمایید بر اساس قوانین میزبانی وب نانوپارس به منظور رعایت حقوق دیگر مشتریان مسدود شده یا به سرور دیگری منتقل می شود.