• با ما تماس بگیرید
  • ۰۲۱-۸۸۳۱۸۷۲۳-۷ , ۰۲۱-۹۱۰۰۶۲۶۶
  • support@nanopars.com

تعرفه پشتیبانی سرور

حالت اول


 قابل ذکر است سرورهای با پهنای باند نامحدود فاقد پشتیبانی هستند و تنها در صورت لزوم راه اندازی مجدد ( ریست) می گردند و در شرایطی که مشکل برطرف نگردد، سیستم عامل آنها دوباره نصب می شود. این دو عملیات نیز به صورت رایگان انجام می گیرد.

در مورد سرور های پنهای باند محدود حالت اول شما با پرداخت مبلغ ۶.۵۹۰.۰۰۰ ریال برای سرورهای لینوکس و یا پرداخت ۸.۷۹۰.۰۰۰ ریال برای سرورهای ویندوز به صورت ماهیانه، پشتیبانی از سرور خود را به صورت کامل در اختیار نانو پارس مس گذارید.

در این حالت نانو پارس

- هر روز از سرور شما نسخه پشتیبان تهیه می کند.

- فایروال و آنتی ویروس شما را پیکربندی و به روز می نماید.

- سیستم عامل شما را به روز نگه می دارد.

- باگهای موردی را برطرف می نماید.

- شما را در هر کاری راهنمایی می نماید و در صورت لزوم خود اقدام می نماید.

- پسوورد سرور شما را بازیابی می کند.

- در صورت حمله به سرور اقدام امنیتی را پیاده سازی می کند.

- در صورت از بین رفتن اطلاعات به دلیل مشکلات سخت افزاری و یا حملات هکری ، اطلاعات شما را بازیابی می نماید.


حالت دوم

در حالت دوم شما به صورت موردی مسائل خود را با نانوپارس در میان می گذارید و نانوپارس با توچه به میزان نفر ساعتی که تیم پشتیبان بر روی سرور شما کار انجام دهند، از شما هزینه دریافت می کند. مقدار نفر ساعت کار انجامی ، " اعتبار" نامیده می شود و هر اعتبار ۱.۵۹۰.۰۰۰ ریال می باشد.

شما می توانید در هنگام سفارش سرور از قبل مقداری اعتبار خریداری نمایید تا در بروز مشکل سریعا از اعتبار خود استفاده نمایید. در غیر اینصورت در صورت بروز مشکل ، تیم پشتیبان اعتبار مورد نیاز را به شما اعلام می نمایندو فاکتوری در محوطه کاربری شما ایجاد می شود که پس از پرداخت آن پشتیبانی انجام می گیرد.